Followers

http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com

Tuesday 9 August 2011

Semalam punye cerita laa. Haha

hai. haha. aku ngh semangat neh nk bercerita tentang semalam. nak tahu knpe? hehe. semalam aku jumpe SUPERHERO aku lha. Haha. miss him damn. Semalam dy bagi aku jam tngan and seliper yg dy da belikan. Act ad ag but blom beli ag sbb nk beli saing dgn aku. hehe. semalam aku happy gilak. mne tk yee da 3mggu beb tk jmpe. cube kau? haa. semalam aku g karok tapi kteoag tk buat pape er. puase nok and aku tk nyayi pon. dy je soag, biase lha aku kn baru baik demam jadi suare aku agk sengau lha *selsema dan batuk. haha. Rugi aku tk dpat menjerit. Then lpas dri karok to, kte oag g bazar pulak cari bnde untuk berbuke *pdahal aku tk puase er. Byak kteoag beli nasi ayam pnggang, sate ayam, and mcm2 lha. TY sayang dah belanje mi mcm2. nanti mami nk ag er. loveyou. muahmuah  And pa jgn lupe pa dah janji nk belikan mi jam tgn ag. Mi nk yg to tw, tw? sayang awak


NEXT >>


Hari neh pnye cerita lhaa. Ehee:
apa yg best hari neh untuk aku kongsi dgn koag? Ggr. Bagi aku tade? haha. tapi adlah bnde aku tk sabar nk menanti. Hihi. nak tahu ap? haa, malam aku tsyen cm biase lha kan. malam neh aku tsyen sn. before aku nk masuk tmpat tsyen aku ad lha terjumpe sesuatu kertas tw. nk thu kertas ap? ehee. catalog domino's. perhhh, aku ngk an. sdp gila ~ sambung balik cerita. then2 kan ckgu sn aku pon dtg. dy ngk lha kn atalog to. dy pon ckp sdap jgk. aku ap ag. ngorat lha ckgu. biase, mntak blnje. haha. tapi ckgu pnye kedekot, dy tknk. aku pon smpan lha catalog to. engat nk tnjuk amir. hehe. dah nk hbs study sn bole plk ckgu ckp domino's kan? haa, apa ag. ckgu tros ckp nl blnje next week. haha. tk sabar aku nk tggu. tadi dkt tmpat tsyen sibuk nk order yg mne. ehehe. to lh study sn aku hari neh tapi last2 minute lha.. whhhuu ~


by :  Rosadyana 

No comments:

Post a Comment