Followers

Tuesday, 30 August 2011

First Eid's ♥

pertama sekali aku nak ucap kan SELAMAT HARI MERDEKA RAYA tok smue yg mnymbut. aku nk mntakk maaf kalau aku ad tersilap kata atau tersentuh hati. harap di maafkan. okay. lets go to my story ::

pagi raya hari neh aku melakukan satu aktiviti iaitu smbyng raya. hehe. rajin kan aku? aku g dgn akk, abg, and mak shaja. ouh yea, aku lupa nak bagi tahu kalau akk and abg aku raya dkt sini. jadi, ramai lha cikit raye tahun nehh. ayah aku pulak. balik kmpung. miss him :(. okay sambung. lepas kami dah habis smbyang, kami pon balik lha ke rumah untuk mempersiapan raya seperti mengemas diri *pakai baju raya. yeah ! and cam2 lhaa. ehee. lepas tuh kan kami sarapan pagi. nak tahu kami makan apa ? kami makan rendang ayam, sayur lodeh, and bannyak ag lhaa. knyang beb, sdap pulak too. jgn jelous. kalau nak dtg lerr umah saya beraya. lepas dah habis makn kami pon beraya lhaa. hihi. bersalam-salaman *cehh. walaupon aku neh dah cukup dewasa tapi masih dapat duit rye. byk too tapi tak banyak sgt laaa. yang penting aku dpt. kau ?lepas dah pena beraya and berjalan. amir ponn tiba lha dkt perling untuk beraya di rumah aku. ahaai. tapi dy saing bibot and ama sbb dy tak brani nak dtg umah kau dgn soag dri sbb kan. haha. ada abang and akk aku lhaa. dy baru pertama kali kot jumpe. maklum lhaa kalau takot, seram sejuk. kan? kau ponn kalau cm too, kan kan ? lepas dah raya umah aku. aku pulak raya umah amalina, dpt jugak duit rye. ehhee. lepas tuu aku rye umah amir pulak. best dpt raya dkt sana and dpt duit rye. banyak tw ~ haha. jgn jelous beb. okay ? and and kami ad ambil gmbar bersama. nak ngk tak ? jom-jom ::

sweet kan kami? ehee. nak ngk aku? bolee tapi g lha dkt FB saya and lihat lhaa tapi tak banyak sgt ponn. cikit je lhaa yankk 


by :Rosadyana

2 comments:

  1. sweet babe :) ! selamat ary raye :)

    ReplyDelete
  2. thank you babe. selamat hari raya jugak babe :)

    ReplyDelete