Followers

http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com

Monday 1 August 2011

Happy Fasting And first day puasa :)

today bermulanya puase pade hari yg pertama. kepada umat islam di seluruh dunia. SELAMAT BERPUASA. ehee. semoga puase tahun neh lbh bermkne. jgn ponteng-2 pulak and curi2 makn. puase msti penuh bagi yg laki. okay?


haa, okay. fist day aku pose pulak. first day aku pose bdn da lemah an. mls je nk buat pape. cm buat kje ke. neh pon aku dduk dkt bilik je. tk kua pon. mls. haha. walaupon semangat tapi mls t tetap ad. bored lha ddok umh je smpai da tk thu nk buat ap selaen dri onl and maen game. amir pulak? ggr. ngh tido sbb penat baru hbs kmas rumah. rajin dy. haha. hmm, agk-2 an buat ap lha best. aishh, smpai ke hari neh aku still tk percaye if dah puase sbb aku tkot lha beb. Lepas puase and raye bape hari aku dah trial SPM. ouhh, tidak. begitu cepat mase berlalu. hmm, so aku kne lha prepare an. aku kne ushe sndri. hah lha, dlm klas rase cm nk tido je. aishh, pening-2.  koag doakan aku okay supaye bole jwb trial SPM nnti. whuuu ~ 
aku ad story psal smlm neh. skg aku dgn betine to da okay. smlm dy ttbe txt aku wish selamat pose lha knon. then dy mntak maap. aku pon on jek lha an. nnt tk maapkn, ckp aku jahil lha plak. semnjak aku lnggar dy to. cm .. ntah lha. haha. and ad pulak mmbe aku soag neh yg mulot kepoh nk mamp. pegi ckp dgn betine to if aku mnyampah and bnci ngk muke dy. aku pon ngaku je lhaa. nk buat ap tkot, kan? da mmg to kenyataan ye. but kan bgos jgk dy bg thu, tk ade lha ssah-2 aku nk ckp dgn betine to kn? haha, TY so much lha mulut bacin :)

No comments:

Post a Comment