Followers

http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com

Sunday 7 August 2011

Sakit ~

assalamualaikum and hai. apa khabar? aku harap kaog baik je sbb aku ngh tk sihat. semalam iaitu pada hari jumaat 050811 aku demam. baik tk? haha. sebb aku kne hjan. dy ckp aku neh dah lha lembik, g maen hjan pulak. LOL. da blik skola, and ke betulan dy hujan nk buat cm ner an. reda je lha. haha. bdan aku skg da okay sbb to aku baru update. kalau tk, tido je lha memnjang. hehe. mklumla kn. and aku da cuti puase 2hari disbb kn aku sakit and tk than sbb bdn aku pns sgt. aku pon kne lha mkn ubt. ehee. shyy, diam2 tw. hari ahd? hmm, amir da jnji nk ajk kua but aku rase tk jdi kot. sbb? adalha. hmm, kteoag da 2mggu tk jmpe, kalau bsok tk jmpe da msok 3mggu lha. lame kn? aku rinduu dy ssgt. adakah dy jugak? mesti lha kn. hhmm, agk2 an bsok jmpe ke dgn dy? hmm, aku pon tk thu lha. hanye berdoa je pade Allah. amin ...

Am simple BYE make us CRY, A simple JOKE nake us laugh, simple CARE make us fall in love. I hope my simple text make you think of me. I miss you papa

Haa, skg aku nk cerita tentand fb yg mana dikenali sebagai facebook. kalau nk onl oag selalu g dkt web facebook.com then tulis email, cntoh : rosa_.....@yahoo.com and password, contoh : xxxxxx. then tekan enter. bagi yg da ad pasangan msti ltak relationship cm aku tapi oag yg buat to msti tk lame kn? npe ehk? dlm sekelip mate je. in relationship to single. why? ada yg aku ngk sweet ssgt. smpai aku pon jelous ngk doag but bsok2 da tade pape. sayang ... and tadi aku baru perasan oag neh da merisik pon an but bole berpisah. laki to ad girl laen. aishh. pelik. pdahal doag sweet. aku suke ngk doag and selalu jelous. hmm, mybe doag tade jdoh kn. oag yg da khwin pon bole bercerai apa ag cple cm aku? agak aku ble? hmm, kalau bole tknk lha sbb kalau bole kteoag nk smpai perkhwinan, ad ank, cucu and akhir hayat. aminn .. hmmm, aku tkot kalau bnde neh jadi dkt aku. aku da bersedia ke? hmm, insya'allah dah. doakn hubungan kteoag er.

p/s : pa, jage hubungan kita er smpai kite betul2 da tade jdoh. okay? sayang papa. muahmuah

No comments:

Post a Comment