Followers

http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com http://www.cute-smiley.com

Monday 25 July 2011

GEMPAK !!

HAHA. Badan aku habis lhaa. sakit glerh. smpai nk bagun pon dah ssuh. sbb smlm 240711 aku g segamat. haha. nk tahu nape? haaa, aku and kawan KP smue mahu pegi mnembak. haha. M16 beb. dlam perjalanan nak pegi sana. aku naik lha track polis lhaa kan. punye lha smngat engat naik bas. perhh, aku ddok dlm track to bape jam ehk? 3jam, maybe. bontot aku pon kemato glerh. pagi to track berhnti. nk bkfst lha knon. dy pnye mhal mknan dkt c2,aishh, sba je lhaa. da isi perut bagai, sambung balik perjalanan kitaoag. dalam track to cm2 bnde kte buat. yg amalina madah nk tido je an. da bgun mngigau pulak. pepatah dak kck to lhaa. yan, mimi and mira pon same. mne tk ye doag tk tido. mryap pagi2 bute. pegi karok, stulang n bagai. bongek sgt kn.  yg tasha pulak, aihhh mdah nk jatuh je. mne tak ye, pkck track to pandu cm nk pegi driff lha beb. Track driff? pelik kan. cube lha. bestt ~~ setelah beberapa jam. smpai lha jgk d destinasi segamat (lapangsasar). time too. hati aku da kecut an. takot beb nk mnmbak. biase lha kn, tk pnh pgng, cube, ang buat. so neh first time aku. haha. da beratur to smue. d bhagikn kumpulan-2. aku detail yg ke2 bersama dgn yan, tasha, mimi. whuu ~~ seram nih. haha *dialog kl gangster knon. okay2 smbung. da lps detail 1, so time detail 2 pulak. haha. mkin berdebar beb. da naek and amik tmpat to aku and yg laen bersedia lhaa kan. tggu dy bg arahan. than dy bg arahan ap tah, dy sruh meniyarap. so smue pon trun lha mnyiarap. nk angkat M16 neh nk msukkan peluru. haha. perhh, tk larat lha siot. berat glerh. aku lha pne engat ringan je. sbb oag to angkt relax jek. rupe-2 ye "udang di sebalik batu" haha. time to rase cm nk give up jek an. tak apa. cube ag. haha. nsib bek bole. uuhh ~~ okay da bersedia neh nk tmbak but pnye lha slank an aku rabun and aku lupe nk bwk crmin mate aku. shit ! dah lha aku kne tmbak krtas to 100m. jao uhh. time tmbak to, aku pon mncari-cari mne aku pnye. pnye lha rabun sgt. aku g tmbak yan pnye. aishh. bdo ! dah hbs 20peluru to. kne lha belari g amk krtas sasar to. haha. kau nk thu aku tmbak kne bpe? ZERO. haha. great ! yg thakir pulak kne 20 beb. perh, dpt lha dy 10rbggit. mtae mmg tjam sgt kn. dah hbs smue aktiviti. kiteoag pon bla lhaa. pegi semule ke jb. time otw blek aku, yan smpat ag tido. baring atas track. haha. da cm tido dkt umh. bestt ~~ hehe. thank dayang da tmoang kn aku peha kau. sdap dokk !! kiteoag smpai jb dlm pko 7 mlm lhaa. smpai umh pkol 8 lbh. penat ssgt bt mnyeronok kan. 


GAMBAR KAMI :)


its me :)





its me :)

its me :)

its me :)

act ada byak ag. byk sgt. neh je lha yg sye mmpu nk msuk kan. nk ngk yg selbh ye? ngk lha fb sye :) . sya syng anda smue <3

No comments:

Post a Comment